From:
Date:
Fri, 12 Oct 2001 06:21:28 +0200
Scribe Allan Kiviaho <[log in to unmask]>

>Estimate gdanskistas e altere interlinguistas!
>
>Como vos memora, Ingvar Interlingvar Stenström, le
>Socrates de Varberg, declarava guerra contra le
>heresia in le parolas grammatic in interlingua
>(UMI-XV-GDANSK), vide
>     http://www.interlingua.com
>     - clicca: Lege le reportos, vide le photos!
>       -- Qui besonia Interlingua?
>          Ingvar Stenström, 1e de augusto 2001

Mario: Assi nostre amico de Marietta . . .
Angelo: Ille de aquelle?
Mario: Justo ille! Ille potera facer un belle comparation.
Angelo: Que debe comparar ille?
Mario: Mi campania contrari al aquellese!
Angelo: Isto jam se poteva comprender, illo que non es ben comprensibile es
le termino de paragon.
Mario: Ah? Isto qui ama le estimate gdanskistas e su modo de esponer le
dogmas . . .
Angelo: Que ha vos, dogmas?
Mario: Dogmas? Un sorta de regulas que uno deberea assumer al matino, al
mediedie, al vespera, antea le repastos principal, con regularitate, sin
jammais un interruption . . .
Angelo: Ha tu voluntate de burlar te anque de iste Senior Allan?
Mario: Io? Que vade tu a pensar? No!
Angelo: Totevia?
Mario: Totevia? Ille ha un precision teutonic jam pro le maniera de proponer
te le message. Oh! Tu non ha que un strata obligate, tu deve leger assi como
le autor intende, tu . . .
Angelo: Tu es a tu solite! Tu debe sempre dicer le tue, tu es sempre le
senior contrari . . .
Mario: Io diceva pro dicer! Como? non apprecia tu iste forma? Admira como le
texto es proponite. Tu non trova un virgula for de posto . . .
Angelo: E con isto? Que ha isto que non te gusta?
Mario: Le manco . . . de substantia!
Angelo: ?
Mario: Vole tu mitter le debatto re le aquellese? In illo nos ha sanguine
latin. Le fundator se altera. Ille defende su creatura!
Un altere situation! Plus caliente!
Angelo: ?

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp