From:
Pawel Wimmer <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 28 Aug 2002 02:52:59 +0200

Cosa interessante - developpante mi dictionario io debe consultar multe
dictionarios traditional e electronic, non solo general ma anque de
parolas estranie. Io non suspectava antea que il ha in mi lingua tanto
de parolas - milles e milles - de origine latin (e francese, italian
etc.) que son usate non solmente in le scientia e technica, ma tamben in
le lingua de personas erudite. Malgrado que le polonese es un lingua
slave, le latino "latente" es surprendentemente omnipresente - sovente
in le forma plenmente international.
Mi interprisa lexicographic pare multo educative por me :-)
Pawel