From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 29 Jan 2008 12:08:58 +0000
Car amicos,

Si, io ha prendite iste systema restrictive dictatorial e in WIKia e iaFORUM.

Anque in INTERLNG on deberea ager del mesme maniera, como in altere occasiones on ha facite. Per exemplo, con me ipse, per scriber in Romanica.

INTERLNG es un sito del UMI, e alora, le UMI non deberea permitter que personas qui scribe mal in interlingua, de maniera clarmente voluntari, pote facer lo.

Un altere caso serea si un persona scribe mal involuntarimente!

Ha passate multe annos ab le creation (=discoperta) de Interlingua (= le Lingua Auxiliar International) e totes pote saper facilemente que cosa es Interlingua e que cosa non lo es:

www.interlingua.com

E in WIKia e in iaFORUM il non ha loco pro Interlinguas Collateral in su paginas principal. Alora, si un collaborator crea in WIKia un pagina in Interlingua Collateral (con mulaikismos, kiviahoismos, lavinismos, e altere grande genialitates e "yo"ismos), ille sera invitate a corriger le errores, o alteremente su pagina sera corrigite in le pagina principal e su texto passara a esser un pagina parallel de illo, como si esseva un lingua distincte. Le systema non pote esser plus tolerante, perque omne pagina pote haber su traduction in parallelo a qualcunque lingua del Globo sin exception.

Il ha altere sitos ubi on pote scriber re interlingua liberemente. Nunc io veni de vider un texto in anglese in interlingua-coollist que io ha potite leger gratias a mi traductor Global Translator. Io non va studiar unquam anglese, lo qual non vole dicer que io non va apprender lo de un maniera natural. Io nunquam ha studiate Interlingua e io pote usar lo.

Amicalmente

Josu Lavin
Tecnología, moda, motor, viajes,…suscríbete a nuestros boletines para estar siempre a la última
Guapos y guapas, clips musicales y estrenos de cine.