From:
Date:
Mon, 6 Mar 2000 09:17:07 +0100
Laurie Brannon wrote:

> Oooo io ama le historia de N.England.
> E le Autralia etiam!
> Como professora de historia iste informationes es multo interesante
> pro me. Io vive in Ohio e non pote ser tam poetic in quanto a mi citate.
> :-(
> Ma io amarea poter somnar de alicun placias pro prender vacantias mental
> justo nunc
> :^)))

Laurie, io pensa que on frequentemente non vide le interessante cosas in su
urbe ubi on vive. Solo quando io ageva como guida e duceva alcun amicos
extra-uppsaliese* al cathedral de Uppsala, io videva le tote citate del
summito del turre. Un enorme panorama, viste que le cathedral es construite
sur un cresta de morena, e tote le urbe de Uppsala es inturate de un grande
plano. Le personas qui vive in un certe loco frequentemente non ha vidite le
vistas touristic in le vicinitate.

*In latino medieval on appellava le urbe _Upsalia_ e studentes de uppsala on
appellava _upsalienses_.