From:
Chris Burd <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 6 Nov 2000 18:51:16 -0500
Benvenite a Interlng, Golvan. Tu scribe jam excellente interlingua. Io
spera vide tu messages anque sur themas minus explosive!

On Mon, 6 Nov 2000 21:04:48 +0000, Williams <[log in to unmask]> wrote:

>Paolo Castellina ha ration. Le Testes de Jehova non es christianos,
quamquam
>illes se da le nomine. Illes non es e illes non poterea esser membros del
>Consilio Mundial del Ecclesias proque illes crede cosas extra le revelation
>biblic e extra le tradition del ecclesia christian.

On dice forsan melio que le Testes es christianos non-trinitarian, lo que
es naturalmente un differentia profunde relative al major parte de altere
traditiones christian. Jay, esque tu te accorda con iste formulation?

Amicalmente,

Crhis