Date:
Wed, 21 Oct 1998 14:19:55 +0100
Hiya Sir Ramsay,

On pote trovar relationes statistic inter matres fumante e conditiones
negative in lor infantes, sed iste relationes son strictemente
statistic, non causal. Pro revelar relationes causal on besonia facer
studies experimental; duo grupos de feminas es seligite al hasardo/per
"random" e un de illos es fortiate fumar (como explicava Stan).

Un del plus importante questiones es: Esque il ha altere factores,
lequales accompani le fumar? Imagina pro exemplo le theoria que on pote
monstrar que fumatores in general son plus 'nerviose', ha elevate
pression de sanguine, ha elevate hormones de stress, plus de
cholesterol, plus de disturbantias de somnio etc etc. In veritate il ha
plen de conditiones quales accompani le fumar! Alora, esque le fumatores
fuma proque illes pertine a un gruppo de personas qui ha un
predisposition pro omne iste factores (includente le predisposition pro
un desiro de fumar)?! Ergo certe infantes neonatal es menos san, NON
proque lor matres fuma, sed proque illos ha matres qui pertine a un
certe typo de homines, qui, inter alia es characterisate per su amar
fumar!!!

Nonfumantesedhabenteunsposaquifumamente,

Sigmund