From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Fri, 12 May 2000 19:34:06 +0200
Horacio Martinez wrote:

> Retiforme alsi existe in espaniol e con le mesme significato que in
> portugese.
> Assi que existe in al minus tres linguas de control.

> Le espaniol alsi possede le parola aviario, ma su uso esse un poc rar.
> Altere parola simile esse apiario que io crede que esse le loco ubi reposa
> le aves.

> Como vos ha vidite supra, equalmente in mi lingua le parola ave ha le mesme
> duo sensos!

> io addeva le equivalentes espaniol del parolas infra escripte.

> celo)

Nos ha
oval < ovo
ovario < ovo
ovil < ove

Ego me recorda alque de radices -i e radices -o in latino et illes affecta le
formas in interlingua.

Il ha mesmo le parole _väspa_ in dialectos svedese al latere de _väffsa_
(secundo Hellquist). Isto es un parola pan-indoeuropee.

Il es un poco estranie que on ha _vespiario_ et non _vespario_ in analogia con
_aquario_.

Parolas es amusante.

Cellus P.