From:
MacLeod Dave <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 14 Nov 2008 02:05:29 +0900
Io etiam pensava que forsan le interlinguistas non trovara le comedia
comic ascoltante pro le prime vice, ma illo es proque on debe saper le
persona de An Sangtae in iste programma. Ille es un jornalista e vole
reportar le novas, ma ha ver mal fortuna e sempre ille ipse deveni le
novas. Anque, su madre sovente es le causa del infortuna. Un victima
de sequestrar in un avion, un hospite in un hotel con un menacia de
terrorisme, ille sempre es le victima.

Io traducera un altere video pro monstrar plus super iste persona!
Forsan le secunde o tertie vice vos le trovara comic.

Dave

P.S. Si, io sape le lingua corean.

--
http://mithridates.blogspot.com