From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Wed, 29 Oct 1997 21:43:30 -0500
Ken Caviness wrote:

> Je 12:35 AM 29.10.97 -0400, STAN MULAIK skribis / scribeva:

>               ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> Non "tote le mundo", per favor!  In le SUA, es altere statos que non usa
> lo:  Arizona, Hawaii, partes de Indiana, Puerto Rico, le Insulas Virgine
> del Statos, e  Samoa American.  Generalmente, le paises equatorial non
> cambia le tempore.  Io cercava lista de paises ubi on non usa "le tempore
> conservante le lumine del die" (hora de estate) ma io non trovava tal
> lista.  Pote alicuno adjuta?
>
> Gratias!
>
> Ken

In Suissa, le horologios son cambiate. Ma io me memora que, in un parve
villagio de montanias, le gentes refusava de cambiar le horologios. Tote
le Suissa esseva al tempore estival, excepte iste villagio. Nos ha multo
ridite de isto. Illo esseva como in le caricatura de Asterix, ubi le
gentes del villagio de Asterix son "irreductibile Gauloises".

Amicalmente,
Anne
--
Ma nouvelle adresse e-mail : [log in to unmask]
Mi nove adresse e-posta : [log in to unmask]