From:
Bernard Aunis <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Fri, 12 Jul 2002 15:03:21 +0200
Jacques Dehée scribe que le articulo pyrenee "era", que on trova in le
proclamation del Virgine Maria in Lourdes[1], non existe in omne altere
ramos del occitan.

Como linguista io pote signalar que "era" es le resultato del evolution
phonetic local del latin "illa". Cf. le nomine de familia "castera" (con
accento super le "a" final), que responde a "castella(n)" in le altere ramos
del occitan.

Como protestante, io prefere non dar mi opinion concernente le resto. Pro
discussiones theologic, il es melior dicer como liberal episcopos post le
prime concilio de Vaticano : "posui custodiam ori meo".

[1]  QUE SOY ERA IMMACULADA COUNCEPTIOU