From:
Date:
Fri, 27 Oct 2000 04:58:02 +0200
Illo que tu scribe Stan me disconcerta. Si isto serea ver, ma io non crede,
isto denotarea un manco general de initiativa personal, illo que produce,
per exemplo, in mi Treviso, que nos ha un interprisa commercial in media
omne septe habitantes. (Ma anque illo que promoveva le Epopea del West!)
Poc venetos sape sufficientemente le anglese, ma isto non obstacula lores
de commerciar omne die con tu USA. Illes non se arresta avante un prefixo
national!

Illo es simplemente 1, forsan perque vos es le prime!

In Veneto on dicerea: "Varda, varda l'american, come che el xe imbrana'!"
Interlingua: "Vive, vide le americano, como ille es embarassate!"

Anque io es un "imbrana'" perque io ha le problema del fuso horari e io ha
le computer con le schedula audio solmente in mi studio. Pro facer un
connection telephonic gratuite de Treviso a Georgia, io deberea vader a mi
studio circa  a medienocte pro trovar te al 7:00 PM.
Io debe haber un nove computer in mi domo de ubi io vos scribe con un
vetule Pentium 75 MHz! Illo non rege le voce. Ma illo scribe!

Mario l'imbrana'!