From:
robocap gmail <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 25 Mar 2007 00:50:40 +0100
Giovanni Nappi scribeva:
> Io spera vivemente que le nove millennio face cambiar le actual
> forma confederative europee al federation pur.
> Io sape que isto es difficile, mais io crede que ora nos es preste
> de facer le passo (al minus le juvenos).
> Assi que veni le Populos Unite de Europa!!!

eh si, tu ha ration, ma io es plus vetule e me contentarea de un
confederation....
> Lo que me indispone, es que in le UE nos ha multissime comitatos
> regrettabilemente inutile... Mais non jammais ha essite create un
> commission pro le selection/creation de un lingua auxiliar europee
> que equalmente in mi opinion serea necessari pro major integration!

Le burocratia es presentemente le pejor inimico de Europa.

> E pensar que nos ja in le 1953-54 era a un passo de isto!
> E qual mal cosa es le facto que equalmente in aquelle occasion ha
> essite le Francia (un del paises le plus europeiste) a non facer
> averar nostre sonios!
> http://it.wikipedia.org/wiki/Cronologia_dell'integrazione_europea

Nos europeiste debe adjuvar le europeistes (patriotas?) del altere
Paises a mutar le costumes de lor politicos.

> Giovanni Nappi
> plus europee que tu (si possibile hehehe :P)

Toto es possibile, ma si io pote seliger io opta pro le numero de
europeistes plus tosto que le "hit parade" de europeismo....

eurobocap