From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 9 Oct 1998 17:47:20 -0400
Il es un grandissime testimonio del spirito
human e le amor per nostre proximo que
per le actiones de un humile carmelita nos
observa le incredibile inhumanitate e le
iniquitate del Nazis. Le testimonio del
Testes de Jehovah durante le oppression
del governo Nazi in Germania es similarmente
como le sacrificio inhuman del personas judee,
un incoragiamento pro mantener nos forte e
con esperantia in le facie del persecution
inique e religiose. Nunc in paises como Israel,
Irlanda, Le region de Kosovo e alteres, le
divisiones fomentate per le fervor religiose
e anti-religiose da nascimento a un monstrositate
e perversion del spirito human... le idea que
pro defender le fide de uno, on debe liquidar
le vita de un altere persona... Le actiones de
personas inique que viste le drappos religiose
ma sub illos porta le anihilation de su vicino
obtinera le judicamento juste del Creator que
usque nostre dies reguarda omne injustitia con
su patientia divin ma con le promissa de poner
action a su parola con le establimento de su
regno millenial.

Tunc es mi opinion plen de fide e con sentimentos
tenere pro personas tal como ille fidel parve soror
carmelite, que con su sacrificio demonstra nos que
le spirito human non pote esser extinguite per le
odio e le prejudicamento inique.

Sincermente,
Jay  B.