From:
Ado Hall <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 17 Mar 2008 08:43:44 +1100
Car Dinis,

Io transfere iste conversation multo divertente al foro Interlng, nam
illo es de interesse general e non specificamente linguistic, nonne?
Va ben con te?

2008/3/16 dinis.dinis <[log in to unmask]>:

> [...]
>  expression si nove que se poterea dicer que nos lo inventa
>  dum/mentre nos nos scribi!
>
>  Et tote isso, ([H] [P] [I]) a despecto del /([A] [F])in despecto del
>  facto, que, in realitate, nos comparti dialectos de le mesme lingua
>  materne -- le anglese -- le quales solo varia, de manera
>  significative, in su pronuntiation e in su orthographia! Con tote
>  isso, io ha le estranie sensation que le uso de interlingua nos
>  libera pro un ration real mais indefinible!
>
>  Ha io minimisate troppo le differentias dialectal inter nostre duo

No, non a mi aviso. Nemo habeva problemas con mi parlar in California,
e vice versa. Es le cinema e le television. On se accostuma a
pronunciationes e argots differente, mesmo a illo australian forsan
("The Crocodile Hunter").

>  Assi que tu conosce ben mi terra natal mais io non cognosce le tua!
>  Tunc il te incumbe desciber-me toto lo de Sidney. (A proposito
>  sapeva tu que le nomine de familia Sidney es un forma evolvite de le
>  ancian anglo-normando Saint-Denis!)

Qual revelation re le origine del nomine Sydney! Gratias. Io non lo
sapeva. Io memora que habeva un Sir Philip Sydney del qual on ha
prendite le nomine.

>  Tu me dice que le clima de Sydney (se) similia a illo de le
>  California Central -- que nos dice, Santa Barbara, nonne. [A
>  prposito cognosce-tu Santa Barbara, e (San Carlos Borromeo de)
>  Carmel que se trova inter le plus bellas de nostre citates?]

Multo belle. Io era illac vinti annos antea dum un jorno. Io ha
conducite de Anaheim a San Francisco via Santa Barbara e Carmel

>  Ha -il quartieros de Sidney ubi vive communitates que parla linguas
>  neo-latin: le italiano, espaniol, portuguese, o francese.[Io ha
>  audite dicer de le existentia de communitates italian in Australia
>  que se dedicava a le viticultura.] Ha-il latino-americanos illac?

Si, le quartieros italian es ben establite del annos cinquanta a
Leichhardt e Haberfield, apud me. Io va sovente a Norton St pro un bon
pasta o espresso. Mesmo in mi suburbio io audi conversationes italian
cata septimana in le strata principal, particularmente in le
gamboneria (boteca de carne fumata). Ha communitates de lingua
espaniol e portugese sed illos es plus parve. Multe chilenos es
arrivate post le cadita de Allende in 1973. Io memora un bon amica
chilena de mi soror. E ha un juvene femina brasilian qui labora con
me. A vices nos excambia salutes in portugese.

>  Como es que Sidney differe de California? Ce-la deberea ocupar-te
>  durante qualche tempo!

California del sud, io suspecta, simila plus al sud-est de Queenland,
le stato al norte, re clima. Illac ha multe palmas, sed de species
differente (e.g. Bangalow). Sydney es un citate de suburbios
extensive, como Los Anglese, sed ha le medietate del population, e ha
un ver centro e un porto, un pauc como illo de San Francisco.

>  Tu Amico,
>  Dinis

cordialmente
Edo

>  --- In [log in to unmask], "Ado Hall"
>  <adohall@...> wrote:
>  >
Salute Dinis

2008/3/16 dinis.dinis <[log in to unmask]>:

> Hola Edo,
>
>  Il es 7:45 PM , sabato, qui in Los Angeles e il face un poco de
>  frigido foras (gratias a Deo) io non supporta le calor! Mais il ha
>  cata vice minus dies frigide perque nos entra in le primavera.
>
>  In que citate sta tu?

Sydney (le suburbios occidental interne)

> Esque tu citate se trova in le norte o sud de
>  tu pais? Io sape que Australia ha zonas paradisiac de clima
>  mediterraneo e, mesmo, zonas ubi predomina le clima tropical secundo
>  lo que io ha viste in le "tele".

Nos es al sud del pais sed ha un clima mediterranee - alique inter lo
de San Francisco e Los Angeles io suppone.

> Jammais niva in alcun region de tu
>  subcontinente?

Si. Nos ha le Montes Nivate, in facto un area nivate plus grande que
le area nivate de Switza. Tamen le profunditate es minor. Io faceva
ski illac dum un septimana in annos recente. Un del characteres famose
de nostre literatura popular es "Le Homine del Fluvio Nivate" un
cavallero/vacchero qui galopa trans scarpas e planas nivate.

> [...]
>  principalmente de descendentia anglese mais ille sempre nos
>  (con)-celava su ver identitate ethnic a causa del animositate que
>  ille sentiva verso le angleses. Ille les recriminava lor
>  abuso/maltrato de le populos indigene. Mi patre ha devenite orphono
>  a le quatro annos e ille ha essite elevate per un matre indigena.
>  Allora ille videva le historia nordamerican a transverso de le
>  experientia indian.
>
>  Como ille insisteva que nos era irlandeses e como mi familia es
>  catholic, io sempre credeva que io era medie "verde" e medie hispan!

Fascinante historia familial!

>  (Il es interessante notar que iste anno, le Ecclesia ha transferite
>  le festa de San Patricio al die de hodie perque le decimo-septe es
>  Dominica de Ramos/Dominica de Palmas.)
>
>  Vos-alteros sta in le saison de autumno io me imagino.
>  Se li dice "Fall" como face nos-alteros. Se celebra THANKSGIVING
>  illac o altere commemoration que se centra in le thema de le recolta?
>  Se associa con le cadita de le folios colorite de le arbores? Ha-Vos
>  Maple trees, blueberries, et pumpkin pie?

Si, es in autumno hic. Nos cognosce le expression 'Fall" ben (del
cinema e television american) sed non lo usa.  Nos non ha Thanksgiving
o mesmo un altere commemoration del recolta. Sed in april (25-te) es
le Die Anzac, le plus importante die national post le Die de
Australia, e forsan le sol celebration de un disfacta (defaite)
militari in le mundo. Al alba, on aude commemorationes solemne re le
campania perdita a Gallipoli in Turkia in 1915 e reguarda paradas de
(ex-)soldatos. Pois on joca a Two-up (sponde re le resultate de jectar
duo vetule pennys o centimos)  e on bibe multe biras (o face picnic con
le familia). No, isto non es un burla. Se tracta de nostre emergentia
super le scena mundial qua nation independente. Nota - le federation
de statos (previemente un serie de colonias britannic) e le
promulgation de un constitution federal, ha occurrite in 1901.

>  Conosce tu mi pais? et que tal California?

Si, io era ibi (in California, Arizona, Nevada e Utah) in januario del
anno passate. Me placeva multo.

>  Sentente-me un poco fatigate, io va reposar un poco.
>
>  Que tu la passa ben, Ado.

Dormi ben! A plus tarde.

Edo