From:
ENFORS ERIK <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 3 Nov 2000 11:17:56 +0100
Car interlinguistas!

Mario Malaguti ha scribite:>
> iste vespera io me ha connectite de mi PC in Italia al telephono de un nostre
> amico in Svedia. Ille es presente in nostre listas Interling e Interlingua.
> Como io jam scribeva al lista Interlng, io non ha supportare costos telephonic
> pro iste connection. Io ha controlate isto anque in iste occasion.
> Assi nos duo ha potite parlar in Interlingua per alcun minutas e nos ha
> convenite que iste methodo es vermente practic pro practicar un lingua que,
> alteremente, nos pote studiar, scriber, ma jammais mitter in practica a
> voce e,...........................................

Io vole confirmar que io esseva ille persona. Mario me habeva  apprestate per e-posta e io expecteva su colloquio con excitation. Io poteva le audir distinctemente sed, quando io parlava, io audiva un echo enoiose de mi propre voce. Forsan il etiam habeva un retardation parve del voces  pro que nos debeva parlar lentemente e non in le mesme tempore, lo que totevia es necessari  quando on non parla su lingua maternal.
Il esseva multo interessante poter conversar con un interlinguista in iste maniera e il non devenira costose secunde Mario. Io non ha le equipamento pro telephonar via internet, solmente Mario lo habeva, e io parlava in mi telephono ordinari.
Io spera que io habera plure experiencias de iste communication nam il es necessari etiam apprender parlar iste lingua. Fortunatemente Ingvar Stenström ha succedite colliger  un gruppo de 5 interlinguistas hic in Varberg qui se incontrara  un par horas lunedis e vole studiar Gopsils " Interlingua today" (nos jam ha studiate Ingvars curso) e naturalmente nos spera apprender parlar multo durante iste curso.
Quando io scribeva iste lettera io ha usate mi installate "Babylon Swedish-Interlingua Dictionario" plus que 10 vices, lo que es multo plus celere que cercar  in un libro. E il es etiam possibile usar Babylon quando on parla in telephono, in particular si on ha "head-set" lo que io volerea comprar.

Salutes babylonic

Erik Enfors
Vallåkergat.25
SE-432 37 VARBERG