From:
George Carty <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 21 Nov 2000 16:56:17 +0000
> Del humano como un animal tropic: Qualcunque libro que tracta le
> developpamento del specie human.

Io sape que humanos originalmente evolute in Africa, ma es illo
qualcunque evidentia suggerente que il es actualmente maligne de viver
in alte latitudes?

> Isto es ultra mi competentia. Pur divinationes: Es il ver que le humanos
> povre es plus felice? Si le humano es povre ille besonia un poco de bon
> humor pro non
> plenmente perder le loco in le existentia. Ego qui vive satis ben pote
> permitter me non esser gaudiente o humoristic.

Io non suggereva que le populos povre es plus felice.  Io deberea haber
malphrasa le question.  Un melior question poteva esser: 'Es le populos
de tertie mundo minus triste que le populos povre de prime mundo, a
causa del climato?'

Naturalmente, solmente le populos de alte latitudes qui non ha le moneta
pro feriar in paises plus calides es deprimite per un climato frigid!

<deletion>

> Il es vastemente cognoscite que por le populos vivente in le regiones
> circumpolar le advento del sol de novo es un multo plus succutente experientia
> quam le introito in le tenebras hibernal. Il debe haber plus in manuales de
> morbos et disordines psychic.

Io ha audite que tote le paises scandinavian ha ratas de suicidio
terribile - es illo ver?

Un altere question - io nota que vos usa 'ego' in loco de 'io'.  Es iste
deviation inspirate per le parola scandinavian 'eg'?  (Io tamben crede
que latino classic habeva 'ego'.)