From:
Martin Lavallee <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 13 Oct 1998 17:49:21 PDT
Iste discussiones super le fide bahá'í es multo interessante...

>il habeva in le fide baha'i un forte elemento del mysticismo, que io
opina ha su origines in le traditiones mystic infra le shiite e sufi
mysticos de iran.

Si e mesmo alicun libros del fide bahá'í como le septem vallas son
responsas de Bahá'u'lláh a misticos sufi. Io ipse ha multe difficultates
in sequer le argumentation multo philosophic e poetic de iste libros.

>Forsan il es le mysticismo que face un impression de non-armatitate e
teneressa que in un senso emotional es attractive, ma un tal attractive
doctrina pote facilmente esser sequestrate...

Omnes pote (mis)interpretar le religion. Io personalmente crede que si
un persona vive secundo le leges divin (qui son approximativemente le
mesme in omne culturas: non occide, per exemplo) e etiam vive
spiritualmente, isto es jam un grande passo.

>Baha'u'llah ha scribite alcun belle scripturas mystic, que es partes
del fide baha'i que io ancora admira.  Ille esseva un ver mystico.

Io poterea considerar Bahá'u'lláh como un belle poeta, sed si io ama le
tanto es inexplicabile. Forsan nos secretemente admira le homines qui
suffre e mori pro su ideas. Il es un facto que le instructiones de
Bahá'u'lláh esseva multo sage (mesmo pro le non-credente al minus in
major parte: su dece-duo principios son un exemplo, le tolerantia
religiose un altere,) in un mundo completemente folle.

Io visitava ante alicun annos un monacherio de feminas catholic e io
trovava ibe le fortia pro inciper le lectura de un spisse libro bahá'í
de circa 400 paginas (Deo passa ibe de Shoghi Effendi). Io finiva lo
post multe menses sed io considera que le fortias spiritual de iste loco
christian auxiliava me extrememente.

Religiosemente vos saluta

Martin Lavalle'e

Linguo Internaciona Ido