From:
Date:
Fri, 19 Sep 2008 14:33:46 -0400
Martijn, e alteros,
  Le remarcas de Martijn a basso es realmente demagogeria de un ordine alte!
Io non jammais ha pretendite esser un “autoritate final de interlingua’.
Io simplemente ha personal cognoscentia de Dr. Gode e multe documentos
historic del disveloppamento de interlingua e io usa lo que io sape de los
pro rememorar vos de lo que Dr. Gode ha dicite super interlingua.  Io non
ha dicite que le uso de altere preferentias personal es “heretic e
inacceptabile”. Isto es tu parolas e non le mie. Io solmente ha dicite
que le spirito in que interlingua esseva disveloppate esseva scientific
e objective, e que nos pote resolver nostre differentias de preferentia
personal per usar technicas objective, que es le sol maniera democratic
in que nos pote functionar. E illo esseva le maniera depois Stillman in que
IALA ha functionate.  E quando es realitate un dogma? Tu usa parolas como
“heresia” solmente quando il ha un dogma que tu defende.  E le realitate
non es un dogma. Le realitate in iste caso es le causas commun del
similaritates de formas e lor sensos in le linguas fontal. Que tu pensa de
iste questiones in le terminos de lo que es dogma verso dogma monstra que
tu manca de un spirito scientific. De plus io non odia le communitate
de scandinavos. Isto es tu projection quasi paranoid a me. Io solmente
resiste lor effortios a facer me conformar con lor normas subjective, e
sovente mi criticas ha essite illes. E le methodologia non jammais ha usate
le normas de un parve communitate pro determinar le formas de interlingua:
le methodologia usa le normas del uso commun in le linguas de controlo.  Io es
felice de notar que non tote nederlandeses ha tu attitudines xenophobic e
intolerante. E io es certe que quasi tote interlinguaistas scandinavian non
ha los equalmente.

A 15:33:43 de 18 sept 08 Martijn Dekker has scribite:
***

***