Date:
Thu, 25 Sep 2008 10:18:01 +0200
salute a totes

Io me demanda como basco si il es absolutemente necessari un
representation pro le Pais Basc, nos totevia non es un nation
independente de Espania e io ha serie dubitas super un independentia
futur proque le Pais Basc es multe plural e le supportatores del
independentia non attinge le 30%. Pro me il serea plus utilite un
organisation plus grande, un association espaniol o iberic (iste
ultime includente Portugal). Io dice isto porque io solmente cognosce
3 personas in le Pais Basc (io inter illes) qui cognosce-supporta
interlingua e in un organisation plus grande on poterea facer plus
cosas ma con le inconveniente del distantia pro haber reuniones de
travalio (Espania e plus le peninsula iberic es un del territorios le
plus grande del Union Europee)