From:
Date:
Sun, 25 Aug 2002 05:50:55 +0200

>Hm, cornos que rende uno "cornute"?
>
>Un notion estranie in mi parte del mundo, ma on audi famas...
>
>Kjell R

Eh! Eh! On dice que a Venetia le angulos del "calle, o càl", le stratas in
le diction local, porta le signos del intense traffico de iste personas
privilegiate. On notarea un intense corrosion del edificios, justo al
altessa de iste traffico.
Al initio de mi 20 annos io viveva circa duo annos a Brindisi, justo a duo
passos del celebre columnas que signa le fin del Appia (il pare un falso
historic).
Vide http://www.carlolevi.rdn.it/Files/Via_Appia.htm
o http://www.brindisiweb.com/monumenti.htm
Mi etate era illo juste pro iste themas e mi companiones local se vantava de
omne sorta de interprisa, mesmo con le juvenas svedese que transiva per le
Grecia. Iste thema un poco me enoiava, assi un die io me permitteva de
observar: si vos homines local pote vantar tote iste conquistas, io debe
pensar que vos, de facto, es totos cornute, sin exception, e vos actua un
intercambio vitiose.
Isto me poneva in un momento de grande difficultate e, pro mi bon fortuna,
toto finiva in un risada.
Le notion sera, como tu scribe, estranie a tu parte del mundo, totevia in
Italia on ha un certe predilection pro le feminas svedese.
Como sera iste factos. Non se tractara de un sorta de nostre exportation o
de un vostre importation?
Qui sape!

Mario, con un bonetto in su capite

MSN Foto è il sistema più facile per condividere e stampare foto online:
http://photos.msn.it