From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 25 Aug 2001 23:37:22 +0200
Mario Malaguti wrote:

> Euria? Esque se dice anque assi? Io non lo sapeva!

> Tu me illumina, Cellus!

Hm, forsan ego era un poco troppo purista, volente interlnguisar _Euroland_ a
qualcosa plus interlinguan. Isto es forsan troppo simile a svedese e on pensa
que "Isto non pote esser international". Forsan Le paises Euro", "Eurania".

> Io non pensa que toto se reduce al cosas monetari.
> Totevia illo que io ha legite in Panorama re le pretention de etiquetar le
> bottilias de vino con un message: damnose al salute! es vermente un facto
> inaudite. Solmente de tu partes pote arrivar un simile proposition!

Si, tu vide quanto differente es nostre paises e culturas (o carentia de tales
secundo tu opinion!) Toto tamen depende del dosa. Tanto que on scribe sur
paccos de medicina (que es multo bon) que on debe esser caute con le dosa. Assi
etiam con vino.

In le locos ubi ego cresceva on non biveva vino, quasi non biveva the. Il era
cafe e vodka. In familias que on appellarea plus burgese on bibeva vino. Le
feminas biveva liquores.

Mi generation bibeva plus de vino.

Il sembla que le bira es le plus usate inter le juvenes de nostre dies.

> Qui bibe pro inebriar se comprende nihil del vino e del biber!

Ille ha in omne casos un multo apparte opinion in re isto!

> Como es iste facto que totos debe suffrer o star mal pro un minoritate qui
> ha problemas?
> Usque a quanto pensa nos de poter mantiner iste false promissas e compassion
> como il era illo de un equalitate social de vetule memoria?
> Ille se droga? E favori le usque al fin!
>
> No! Io non es comprensive ni tolerante, io vade in un angulo a facer
> penitentia, securmente. (Con un gorgatetta de illo bon, possibilmente!)

Oi! Le historia del Alcohol in Svedia es un longissime historia de bibulitate e
prohibitiones e nationalisation e controllo. Forsan ego pote retornar al cosa.
Pro iste vice basta me dicer que ego pensa que si le stato fini limitar le
compra de vinos et cetera le humanos non videra illo como plus de un cosa del
omne die e non va tractar lo como un cosa de carentia, que on sempre debe
biber, non sciente quando on de novo potera biber lo!

Cellus