From:
Date:
Thu, 13 Feb 2003 07:07:18 +0100
> Le personas qui non ha confidentia in su dominio de Interlingua pote adder
> al final del articulos le texto "(REQUIRE REVISION)". Eventualmente
> personas con plus competentia in Interlingua pote realizar un recerca pro
> trovar le articulos que contine iste texto e facer correctiones.
>
> Vamos vider como le cosa evolve... :-)
>
> Ensjo.

Un bon idea, gratias Ensjo!

Io ha visitate alcun paginas del versiones anglese e italian de Wikipedia e,
obviemente, le paginas del version in interlingua.
In le paginas original, illos in anglese, io voleva comprender le logica del
evolution de un pagina.
Le resultatos non es de grande interesse. Isto in general.
In ultra a isto, un pagina jam publicate poterea illo sempre esser
modificate per altere contributores?
Io lege que si io non vole modificationes io non debe contribuer a
Wikipedia. Comprende io ben?
Pro examinar iste aspectos io face un exemplo: in le version in interlingua
io intende tractar un thema de geographia, per exemplo Treviso.
Io debe partir de un puncto intra illos que io jam trova, nonne?
Iste puncto es geographia, nonne?
Ha io altere possiblitate pro introducer mi texto diverse ab illo de
modificar le initial pagina de geographia?
Mi interesse actual se limita a Treviso. E io debe initiar ab geographia,
nonne?
Io debera modificar le existente pagina introductive de geographia e io non
deberea immediatemente proponer Treviso.
Io o successivemente alteres debera classificar plus in detalio le grande
voce geographia, nonne?
Superate iste problemas de introduction, io initia a tractar le thema
Treviso, como Stan presentara Marietta e Kjell su Uppsala.
Un citate, e de consequentia le geographia, se presenta in su
characteristicas fisic, politic, economic, pro tractar le aspectos plus
relevante. Omne aspecto ha su ulterior classificationes, pensa al climate,
per exemplo. Kjell debera ben tractar del climate!
In ultra Treviso es un citate, ma anque un provincia in un region.
Treviso ha su historia e su arte, ecc.
Qual uniformitate de presentation sapera nos proponer pro Treviso, Marietta
o Uppsala?
Durante nostre fatiga un altere contributor vole proponer Paris o Roma.
Iste contributor potera modificar le paginas de introduction, per exemplo.
Un talebano qualcunque potera vanificar mi interlingua e effractionar mi
presentation de Treviso. Qui sape?
Potera nos pervenir a leger: o tu paga o io te effrectiona tu paginas!
Io jam suffre de incubos!