From:
Date:
Sun, 26 Nov 2000 00:36:57 +0100
STAN MULAIK ha scribite:
>Io opina que si Floridianos vota pro un candidato qui regarda le
>calefaction global como un problema negligibile, que illes pote devenir
>in aqua usque a lor collos in 50 annos!

Que legeva tu recentemente, Stan? Le 'Inferno' per Dante Alighieri?
Quando nos debeva leger le integre obra de Dante, un barba! il circulava un
burla re un torno del 'Inferno'.
Tu aqua non era propriemente aqua, totevia illo non era foco, e isto era
jam un consolation.
Le facto era que a un certe momento arrivava un diabolo qui diceva al
animas del condemnatos: 'Hallo garsones, sape vos: le recreation es finite.
Sit down! Sede vos!'

Pensava tu a isto, Stan?

Io pensa que vos, e le integre mundo, non habeva necessitate de iste
incertitude.
Illo sera comocunque un disgratia.

Ciao,