From:
Lars Rosenmeier <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 10 Feb 2007 02:33:14 +0100
>From: Giovanni Nappi <[log in to unmask]>
>Date: Tue, 6 Feb 2007 22:19:08 +0100
>
>Que tu vince tu battalia contra illos! :P
>Lars! Lars! Lars! Lars! Lars! Lars! Lars! Lars! Lars! Lars!

Hehe... gratias, Gio. :)

In effecto io non mesmo es certe que il es streptococcos. Io deveniva malada
al venerdi, ubi io me sentiva como io normalmente lo face in le initio de un
normal 'rheuma' viral (dolor pungente in le gorga). Ma al dominica io subito
habeva 39-40 grados de febre - dunque esseva que io visitava le medico, ma
ille non habeva plus de material pro examinar si il habeva bacterias, e
debeva diagnosticar me basate a su "vista clinic" (i.e. ille me reguardava
in le gorga in un medie secunda).

Ma desde lunedi a hora, il de novo se ha sentite(?) como un 'rheuma' viral.
Alora io suspecta que ille se ha errava.

In omne caso io me senti ora bastante ben. (Ben que un poco debile e con
bastante tussir e sufflar.)

Amicalmente
Lars

Få de bedste søgeresultater med MSN Search:  http://search.msn.dk