From:
Date:
Tue, 7 Nov 2000 10:34:32 +0100
Williams wrote:

> Paolo Castellina ha ration. Le Testes de Jehova non es christianos, quamquam
> illes se da le nomine. Illes non es e illes non poterea esser membros del
> Consilio Mundial del Ecclesias proque illes crede cosas extra le revelation
> biblic e extra le tradition del ecclesia christian.

(...)

> Io es completamente de accordo con Paolo.
> Io senti assi fortemente que Paolo ha ration que io scribe isto, mi prime
> message unquam al gruppo de discussion.
> Io pete tote le membros de pardonar si io non me exprime correctamenta in
> Interlingua.
>
> Golvan (peccator anglican)

Pro esser tu prime message in interlingua illo es linguisticamente excellente.
Viste que ego me non conta como cristiano, ben que ego es excrescite in iste
tradition et ha essite forto indoctrinate in le schola, ego senti le besonio
reager:

Il es clar que Paolo ha le derecto precidar le christianismo si ille vole. Ego
non ha objectiones que ille ha un prelection edificante durante un conferentia.
Il es bon que on pote usar interlingua in varie situationes et personas qui non
vole auscultar debe facer isto.

Le discussion re qui es le plus correcte christiano es un poco incomprensibile.
Il es possibile que le testes es mal informate, que illes non ha comprendite le
correcte maniera leger le 4 litteras hebree que non se lege Jehova ma alque
altere. Ego non es le experto. Tamen, democratia significa etiam haber le
stupide opiniones. Quasi omnes, mesmo le tyrannos, pote acceptar le veritate
objective (subjective veritates es sempre tales qui pote sucuter su stato de
ille!)

Il es naturalmente sempre un problema. Un functionario de un organisation ha
plure rolos, illo de representar le organisation et illo de esser un humano, un
individuo con su opiniones.

Coram le facto que le derecto de opinion sembla esser restringite per varie
potente organisationes il sembla nessessari guardar lo in omne possibile
maniera, et le facto que alcuno promessa de combatter alcun altere persona per
omne medios possibile, non solo per le debatto et le interesse persuader in un
gentile discussion, me simplemente terrifica.

Ego vide como anque ci in Svedia le potente interesses et le establimento proba
restringer le derecto de opinion de omne le entitates que on non ama. Per
consequente on debe combatter omne tal tendentias usque que toto es troppo
tarde.

Il esserea interessante vider si Jesu ipse esserea incarcerate como un false
profeta si il le placeva retornar a nostre tormentate mundo ;-)

Esque isto nen es le motivo de un romano per Nikos Kazantzakis (ha io obligate
le correcte nomine, sembla non correcte!)

Calmainsigantemente

Cellus, calmam deciderans