From:
Alberto Mardegan <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 4 Feb 2007 12:05:57 +0200
Salute amicos!
   Desde mi relocation in Finlandia, io me ha registrate in le sito web
http://www.couchsurfing.com .  Le sito es dedicate a tote illes qui ama
viagiar e visitar nove locos ma qui vole experientiar un viage plus
adventurose que le usual residentia in un hotel offere: per iste sito,
vos contacta directemente personas qui pote hospitar vos in lor proprie
casa, usualmente gratuitemente.
Toto lo que on debe facer es registrar se in le sito, scriber alicun
informationes super se (datos personal, experientias de viages, linguas
cognoscite, interesses, hobbies -- tote informationes es facultative) e
supertoto indicar si vos pote hospitar viagiatiores in vostre casa. Le
possibilitates es:
- NO: vos non pote hospitar alicuno
- NO, ma vos pote esser de compania: isto significa que vos non da
disponibilitate de acceptar personas in vostre casa, ma vos es
disponibile a incontrar viagiatores qui veni a vostre citate pro passar
alicun tempore con illes; vos pote ager como guida turistic, o
simplemente biber un caffe con illes.
- SI: vos pote hospitar alicuno in vostre casa. Alora, on specifica le
maximo numero del personas qui on pote hospitar, e le maxime durata del
sojorno

In omne caso, on non es obligate a acceptar le visitas de quicunque:
quando alicuno vos contacta, on pote simplemente refusar le
hospitalitate -- isto non ha ulle effecto negative.
Si on vole viagiar a un loco, on suffice scriber in le sito le nomine
del citate ubi on vole vader, e le sito presentara le lista del personas
qui vive ibi e que ha date lor disponibilitate a hospitar vos. Postea on
selige le "victima", on le scribe e attende un responsa (si negative, on
cerca un altere).
Tote le servicios del sito es completemente gratuite.

E nunc le question plus importante: perque io ha scribite iste lettera?
Ben, io crede que couchsurfing pote esser un bon maniera pro incontrar
se (nos interlinguistas) foras del conferentias international, e io ha
create un gruppo nominate "interlingua" al qual io vos invita a adjunger
vos:

http://www.couchsurfing.com/group.html?gid=4636

Un altere nota: multe usatores del sito es juvene -- isto non es debite
a un restriction del sito (illo es aperte pro totes), ma probabilemente
pro un ration cultural. Iste typo de tourismo es multo recente, e io
suppone que multe personas ha un certe (comprensibile) diffidentia in
hospitar in lor casa personas totalmente incognite. Ma de facto il ha
nulle obligation, e tote etates es benvenite!

Vamos adjutar le interlinguistas a incontrar se!
Mi profilo: http://www.couchsurfing.com/profile.html?id=1MI2BXU

Ciao,
   Alberto