From:
Date:
Fri, 30 Nov 2001 00:42:01 +0100
Scribe Alberto Mardegan <[log in to unmask]>
In Re: le comenciantes

>Mario, postdeman, sabbato prime de decembre, il habera le Linux Day in
>nostre citate. Io pensa de esser presente; nos utilisatores de Linux
>intende, in ultra a facer nostre cognoscentia e passar un poco de
>tempore insimul, presentar Linux a illos qui non lo cognosce, o
>simplicemente a qui es curiose.
>
>Le entrata es obviemente gratuite, e pro informationes super le orario e
>le loco, vole vider le sito http://tvlug.neko.it
>(io non lo ha dicite antea, perque nos non sapeva ancora le loco)
>
>--
>Saluti,
> [...]

Ehila'! Salve Alberto!

Io ha un die reverse! Io non sape qual decision prender! Io non me fida de
iste mercato durante iste dies! E in iste situation me junge tu message. Le
humor es gris, assi io pensa: Linus? Un altere cosa de apprender! Isto non
face a mi caso! Non hodie! Ni sabbato, ni jammais!
Io torna a consultar le quotationes: il meliora nihil!
Le personas non ha fiducia in iste situation de instabilitate. Illes pensa a
Enron que probabilemente debera fallir.
Illes me ruina le affaires de iste passo!

Totevia Linux! E io le nominera Mardy o Alberto? Olim ille me lo scribeva,
sed io, con iste capite, recorda nihil.
E como le recognoscera io?
Io me presenta con le Grammatica Italiano-Interlingua tenite in mano e
appoiate a mi pectore. Vole io vider si ille non me recognoscera!

De alcun annos io debe cognoscer iste Linux e pro un motivo o un altere io
debe ancora initiar. E ubi io lo usarea si io ha un PC que es vetule como
io? Illo non ha plus halito (nos dice fia!) e me dice: e compra me nove!
Uno nove? Pro Linux? Pro apprender un altere diaboleria? Angelo non me
permitte!

Ille vetuletto con le Grammatica de Castellina qui se torneara per le
tables, ille sera Mario, si ille sera in un die bon!

A sabbato!

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp