From:
Date:
Sun, 2 Sep 2001 16:39:23 +0200
>From: Jay Bowks <[log in to unmask]>
>Date: Sun, 2 Sep 2001 08:26:32 -0400
>
>Survey: Parents E-Mail Teachers More
>Updated: Sat, Sep 01 12:02 PM EDT
>

>WASHINGTON (AP) - Eposta parental-a-professores de schola
>augmenta trova un sondage. Con plus de un-in-quatro parentes
>de adolescentes-connectite-al-internet qui diceva que illes
>habeva excambiate eposta con le professores in respecto a su
>filios e filias.

Iste projecto pare habera multo impulso anque in Italia e al adolescentes le
Governamento offeri un presto de honor pro le maxime diffusion de internet
in omne casa.
In plus il es in phase sperimental le connection directe e reservate inter
professores e parentes pro sequer in le quotidian le activitates del filios.
Como vetule membro del studentes qui gaudeva lor independentia in barba al
parentes e mesmo al professores, io ha ration de pretender de continuar a
viver in mi mundo, alteremente tote isto confidar se informationes, sape
vos, illo me face un poco incommoditate.
Eh! Vole vider io! Que face illes, me contralla le pausas?

Mario (a su Angelo)

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp