From:
Martijn Dekker <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 6 Oct 2000 14:20:25 +0200
At 00:18 -0400 06-10-2000, Jovon Johnson wrote:
>Io indige le studio materials {materiales de studio}. Tosto Io
>haber{+a} le dictionario Interlingua-Anglese e un grammatica de
>interlingua. Io ha etiam cerca{+te} le sitos Amazon.com e Barnes and
>Noble.com. Illes, non ha alicun libros de Interlingua in stock.
>Alicun ideas ubi Io pote comprar le Libros de interlingua?

Amazon.com forsan non ha libros re interlingua directamente in stock
ma on pote comprar les como un "ordine special".

Ma le melior loco de comprar libros re interlingua sin dubito es le
Servicio de Libros del Union Mundial pro Interlingua. In le sito
http://www.interlingua.com/ clicca sur "Servicio de libros" pro un
catalogo.

Anque, si tu deveni membro de tu societate local de interlingua, tu
automaticamente deveni membro de UMI e tu recipera le revista
"Panorama in Interlingua" e un bibliographia periodic.

In plus, il ha plure bon ressources de studio in-linea. Le sito Open
Directory Project ha un supervista:

http://dmoz.org/Science/Social_Sciences/Language_and_Linguistics/Constructed_Languages/Interlingua/Learning/

>Es{+que} alicuno parla interlingua in lor focar o con alteres? Multe Gratias.

Io semi-frequentemente parla interlingua in mi correspondentias in
internet con parlatores de linguas romanic como espaniol, portuguese
o italian. Io non parla iste linguas ma illes comprende perfectemente
mi interlingua. Al altere latere, io non *les* comprende
perfectemente, proque lor linguas non era designate pro esser
international - ma isto non es importante: il me face placer
deciphrar le linguas estranie, e io pote usar le traductor automatic
a http://babel.altavista.com/ si necesse.

- Martijn, Hollanda