From:
Date:
Fri, 31 Aug 2001 08:32:28 +0200
Iste idea per Rodrigo me place assi io desidera facer cognoscer que io
adhere al lista.
Io probara vider si in le nove lista io potera trovar un supporto, multo
patiente, pro re-trovar un poc de practica con mi latino antiquissime. Illo
haberea quasi le mesme etate de Interlingua.
Postea io potera disveloppar, obviemente in Interlingua, le affinitates que
IA ha con le dialectos venete.
E perque non tractar del venetic pro illo, poco, que a nos es pervenite?
Un belle idea vermente de parte de Rodrigo, assi nos permitte a iste
Interlng su tranquille function de lista base pro le practica quotidian de
Interlingua pro novicios de qualcunque nivello.
E ille qui se considera plus de un novicio, que peste bubonic le prende!

Mario, qui non vole prender peste bubonic.

Ecce le pagina publicate per Rodrigo:

Benvenite al pagina de "Linguas in interlingua" le lista de posta pro
scriber super linguas, linguistica, philologia... in interlingua. Qualcunque
thema linguistic super qualcunque lingua, super le linguas in general, etc.
es benvenite.

Io creava iste lista pro que le usatores de interlingua interessate in le
linguas non time plus scriber multo super themas linguistic in interlingua
proque multe personas a un lista de posta general como INTERLNG non va esser
interessate e va trovar mesmo moleste un grande quantitate de iste messages.

Io spera que iste idea vos placera e que vos lo trovara utile.

Pro vider le pagina del lista, vade a
http://rodriweb.com/mailman/listinfo/linguas_in_interlingua_rodriweb.com.
Pro scriber un message al lista, usa le adresse [log in to unmask]

Mario Malaguti
Piazza della Vittoria, 16
31100 - Treviso (Italia)
Tel. + 39 (0422) 411 073
http://www.i-gi.com
http://www.malaguti.org
mailto:[log in to unmask]

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp