From:
"R.P.S." <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 6 Nov 2001 12:08:59 +0100
From: R.P.S. <[log in to unmask]>

> Le administrator de un portal que usa le servicios de tuportal.com, io per
> exemplo, pote vider le contrasignos del membros de ille portal.

E il ha plus que 20000 portales create con tuportal.com (vide
http://www.tuportal.com/quees.html ).

Illo me pare un detalio del securitate multo importante. Io ha necun
interesse in usar le contrasignos que io pote facilemente vider, ma forsan
alcun altere administratores vole usar le contrasignos del membros de su
portales, e illo pote parer un cosa incredibile, ma vider iste contrasignos
es tanto facile como entrar in le administration de un portal e cliccar
super le administration del usatores. In altere parolas, qualcunque persona
qui sape mi contrasigno de administrator del portal, pote saper, in pauc
secundas, le contrasignos de su usatores.

Rodrigo