From:
Paul O Bartlett <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 22 Jan 1997 21:57:42 -0500
    Io me demanda, si alicuno ha tentata a scriber interlingua per
medio del alfabeto cyrillic.  Le alfabetos latin e cyrillic son
naturalmente aliquanto simile, ambes habente lor provenientia in le
alfabeto grec.

    Io pensa, que al minus vinti del vinti-sex litteras latin ha un
pendant equivalente o obvie del alfabeto cyrillic.  Plure plus litteras
latin pote habere litteras cyrillic, le quales pote esser assatis utile,
pro complete le total de vinti-sex litteras.

    Vermente, io pensa, que on poterea scriber satisfactorimente
interlingua in litteras cyrillic.  Facer assi effectuarea melior
disponibilitate al plure gentes slavic, como le russos e le ukraineses.
Io crede, que scriber interlingua in ambe alfabetos esserea facile a
apprender pro totos e contriburea al diffusion de interlingua.  Cata
persona utilisarea qualcunque alfabeto esserea le plus facile pro se.

    Additionalmente, in un stilo o maniera de utilisar interlingua, on
poterea usar le articulos grammatic aliquanto in le maniera russe.  Il
ha necessitate de usar le articulo indefinite nullemente, in mi opinion.
Frequentemente on pote omitter le articulo definite sin perdita del
signification.  Io propone iste questiones como affaires de stilo, non
como alterationes del lingua.  Un tal stilo poterea facer interlingua
plus congenial al slavophones e in isto modo facilitar le diffusion del
lingua.

Amicalmente,
Paul                             <[log in to unmask]>
Paul O. Bartlett, P.O. Box 857, Vienna, VA 22183-0857, USA
Finger, keyserver, or WWW for PGP 2.6.2 public key
Home Page:  http://www.access.digex.net/~pobart