Date:
Sat, 13 Nov 2004 19:08:41 +0100
Daniele Nicolucci (Jollino) wrote:

> Ah, ok. Io non te habeva comprendite. :)
> Certo, il ha multe cosas appellate 'scientia' que es solmente "fuffa",
> como on dice in alicun partes de Italia. Un interessante sito super
> isto es http://forces.org/, que totevia es principalmente contra le
> "salutismo de stato". Il ha anque un section italian,
> http://www.forcesitaly.org/ .

"fuffa" me place illo deberea esser adoptate in interlingua. ;-)

Io ha visitate le sito forceitaly e io debe dicer te car Daniele que io
non pote esser concorde con tote le cosas que ibi on trova re le tabaco,
le caffe, le alcohol, etc.
Me pare de retornar retro de 50 annos quando le cigarrettas era
publicisate como bon per le salute.

Como io te diceva in un message anterior re le nostre tempore. Il ha
multe cosas belle.
Quando io era un infante le cigarretta era un 'status symbol', le altere
die io reguardava alicun photos del Ferrari con le pilotos e altere
dirigentes, in le photos
le homines habeva quasi tote le cigarretta inter le digitos e lo
ostentava in prime plano con orgolio.

tabaco:

Me pare que fortunatemente hodie in Italia non existe plus le
"famigerate" 'Monopolio dello Stato' que produceva e vendeva le
cigarrettas al population pro post  expender le moneta ganiate  in le
sanitate public pro curar le infirmes de maladias pulmonari e altre
complicationes cardiac.
In Italia hodie le restaurantes ancora non applica le leges a favor del
non-fumatores, qui  non pote supportar le fumo,  como le circa 10% de
personas que suffre de insuffientia respiratori, asmatic, le infantes,
etc. non pote facer nil altere que supportar.
Le fumo es un plaga, fortunatemente hodie le publicitate a favor del
tabaco in Italia es prohibite.
Le belle del cigarrettas es que quando uno mori in le tumba on non
scribe  "morte per fumo", generalmente le diagnoses es 'morte per
insufficientia cardiac', 'morte per cancro al pulmones', etc. e le
tabaco es sempre innocente.

alcohol:

Un altere plaga es le alcohol. Circa le alcohol le situation es pejor
perque como es note le Italia es un del major productores de vino, e nos
hic vive le cultura del vino. Le damno que le vino face in le population
es immense. Un tempore quando le gente viagiava in bicicleta o a pede on
videva immediatemente quando uno esseva ebrie, hodie isto non es plus
possibile, le gente viagia in automobile e nos non sape si uno es ebrie
o no, e vergoniosemente  le leges pro tutelar le population contra le
automobilistas ebrie non es applicate.
Le population del bibitores mori de cyrrosis hepatic e lor victimas mori
sub lor automobiles dum le productores de vino "vive alla grande!"

jo

> Justo hodie io debe vader al libreria Feltrinelli in Pescara. Io lo
> cercara. Gratias!

Belle citate Pescara, capital de Abruzzo un terra generose. Io ha
habitate in Pescara, Chieti, Francavilla al Mare, Bucchianico, in
Pescara nasceva mi prime filio in 1981.

jo