From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 18 Oct 2000 05:31:57 +0200
Io es felicissime de discoperir que Stan e io assereva le mesme ideas, e
assi io es displacite de non haber comprendite subito isto.
Io perde le colpos.

Ma lege anque hic subtus, per favor.

Ciao a totos de

Mario, qui vade in punition.

At 01:35 PM 10/17/00 -0500, Jonathan Julius Dobkin wrote:
>Ma, Mario, isto es exactemente le mesme punto
>que Stan ha facite!
>
>Mario alsi ha scripte:
>
>Non. Mi matre ha nascite in le citate de Nova York;
>u matre e patre (e lor ancestres) ha nascite in Asia
>del West, (i.e. le medie-est) non in Europa. . . .  ma lor ancestria etiam
>era del medie-est, de Asia, e non de Europa.
>
>Tu ha oblidate, Mario, que "american" e "de ancestria
>europee" son duo qualitates que on non deberea poner
>in comparation inter lores!
>
>Amicalmente (e diversemente),
>-Jay

Le Asia del West es le Asia Minor, es nos de accordo? E de ubi provenirea
le Venetos? E ubi trafficava le Venetos? E perque a Venetia nos ha le
Fondaco dei Turchi, le quartiero del Turcos? E le prime ghetto ubi surgeva?
Eh! Re nostre origines nos facerea melio a non investigar troppo.
Al fin nos es un belle mixtura e nonobstante isto nos resta diverse e in le
diversitate nos ha  commun interesses.
Como viver in le melior conditiones possibile, tanto pro dicer uno de iste
interesses.