From:
Jay Dobkin <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 9 Dec 2000 21:16:13 -0800
Iste septimana Arpair Mikassian, le plus vetule
veterano del USMC (Corpo de Marines del SU) ha morrite
in Glendale, California (in le region de Los Angeles),
al etate de 106. Ille ha nascite in Kessab, le village native de mi granpatre, un communitate armenie in
Syria. (Io ha discoperite su obituario perque io cerca
regularmente in le rete referentias a Kessab). In
1915, durante le genocidio Ottoman contra le armenios,
ille ha escapate le marcha de morte e ha venite al
Statos Unite; in 1921 ille era naturalisate como un
citatano statounitese e ha devinite un Marin. Al fin
de su termo de servicio in 1924, ille ha retornate a Kessab usque 1946. Post 1946, ille viveva in
California.