Date:
Thu, 11 Jun 1998 02:50:42 +0200
Io ama tu poesia, *Ensjo*, e io salve cata poema in un mappa special!

Io anque apprecia le plus le contos del *Anne* e *Ignacio* super lor
linguas rar
in Suissa e Espania. Tamben le conto super Restaurante Microsoft era
super Ensjo!
Si nos vivera plus longe quando rider, io es secur que nos va viver
muuuulte
longe. Hodie un dama, solmente 1 kilometro de hic es congratulate in le
televisor
in su 110:me anniversario. Il ha solmente un altere persona in Svedia
qui es
110 annos. Illa diceva in le intervista que illa regularmente prende un
parve
quantitate de whisky cata die e serea proque isto illa viverea tanto
longe!
Sed, vermente, illa diceva isto ridente...

Gratias tamben a *Stan* pro le historietta multo amusante super le
sanguinose
auto Grande Voyager... que nos ride quando esser offendite per nostre
automobiles!
Io ha un Saab 9000 CD ab 1992 con parve problemas usque nunc, ma io sape
que es
un question de tempore usque illo me va irar pro un cosa o altere..

Amicalmente,

Sigmund