From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 9 Apr 1999 15:59:20 GMT
Ciao Amicas e Amicos,

hic nos es preste a concluder un septimana multo constructive e io es
contento.
Nos ha initiate e nos fini con imagines que se succede in coordination al
texto
e a su lectura.
Con iste possibilitates io es in revision de mi prime paginas del vocabulario
de interlingua in "texto interlingua, imagines e sonos" que, io spera, potera
facer diffunder interlingua sin necessitate del presentia etiam del lingua del
studiante. Pupos, pueros e grampatres!
Quando le studiante habera apprendite le fundamentos de interlingua ille non
dependera plus de su lingua e alora le cubo sera jam trahite: alea iacta est o
esto; pro le studiante, naturalmente.
Habera chance iste initiativa?
Forsan, si le studiantes non se demandara troppo cito: e postea, que me
servira
iste lingua?
Pro stabilir contactos con coetaneos in le mundo e visitar Italia sin
cognoscer
un altere lingua!

Ora es improrogabile apprender le pronunciation de interlingua e a iste fin e
pro mi uso personal io ha "cargate" le cassetta de Ingvar Stenström in le hard
disk de mi computator electronic. Ora io ha le possibilitate de studiar le
pronunciation per Ingvar parola per parola, etiam in graphico e per un sol
parte de parola, como "tie", o "cen", o "gi" il es como explorar le
pronunciation per thema e, re le standardisation, le surprisas non manca.
Io me retirara in claustro per qualque dies, o septimanas, como sera le
capricio e pro le amen de totos le clericos que io ha discoperite de
recente.

Bon dies de primavera e bon fin de septimana e ciao,

Mario

Mario Malaguti
mailto:[log in to unmask]
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.affresco.com

Le texto es publicate etiam in le lista de Roma:
http://www.agora.it/M.Malaguti
Invia tu messages al lista de Roma:
mailto:[log in to unmask]