From:
Jacques Dehée <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 24 May 2002 07:15:03 -0500
Car Romania, io me rememora . . .

Car Romania, io era juvene e io laborava in Bulgaria,

sol in un officio, ma ascoltante sin fin un radiostation romanian,

trans Danubio, cuje musica de flute inspiratissime

me incantava e me faceva felice . . .

Car Romania, quando, post menses, mi labor era finite,

io non reveniva in mi parve auto verso la Francia,

ma io me dirigeva como un papilion verso le luce,

verso mi musica, verso Romania . . .

Car Romania, in un libreria de Bucarest, io voleva comprar libros

pro comenciar a apprender tu lingua. . .

Perdite in le multitude del clientes io demandava in francese

se alicuno parlava mi lingua. . .

Car Romanianos, omnes insimul diceva que illos parlava francese.

Car Romania, io me rememora . . .

Gratias Christian.