From:
Thomas Alexander <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 14 Apr 2007 05:00:53 -0700
Salve Piet,

Io recipe solo le digestos de INTERLNG, e ergo io non
ha vidite tu responsa quando io ha inviate mi message
previe.  Io crede que io ha anticipa tu questiones,
e ha ja respondite los.  Si no...

> Io non ha le intention de jectar me in un
> discussion sin fin con esperantistas.

Anque io non vole prender parte in un discussion sin
fin.  Infortunalamente iste discussion non es sin
comenciamento. :-)

> Pro iste ration io non va participar a p.ex.
> le lista Bablo.

Isto non es le scopo de Bablo.  Bablo es pro
discussions amical super themas como bicyclettas,
le cocina, le natura, etc..  Omnes que pote leger
Esperanto e scriber Interlingua son a parte benvenite
in Bablo.

> Io spera que mi responsa de heri vos ha convincite
> que io non ha facite "errores" o ha scribite "cosas
> misconducente" in mi message del dominica passate.

No, tu responsa non ha me convincite.

> Quando io cita exemplos in esperanto, io los ha
> trovate sempre in textos de esperantistas eminente,
> le plus sovente in dictionarios de esperanto.

Mesmo si si, illo pote continer cosas misconducente.

> Ben que io non vole continuar le discussion super
> esperanto, io es curiose de saper vostre objectiones
> contra le parolas de interlingua "naufragio" e
> "incendiario".

Io ha nulle objectiones contre iste parolas.  Io ha
objectiones contre tu lista e contre su utilitate.
(i.e. contre le utiliate de iste lista.)  Io spera,
que mi responsa previe ha respondite iste question.

kon afabli salutes,
Tomaso Alexander
"Se vu potas legar isto, venu al Bablo"
http://groups.google.com/group/bablo