From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 6 Sep 2001 19:05:00 +0200
>From: STAN MULAIK <[log in to unmask]>
>Date: Thu, 6 Sep 2001 10:54:23 -0400

>Alora alteros aqui pote anticipar tu participation
>durante iste sequente dies. Tu es un regular
>participante, nonne?
>
>Stan

Illo que occide es le "aqui", insimul a aquelle & Co., sin contar Ego, etc.
Tote vos a ration, cata uno ha su preferentia re le uso de Interlingua.
Totevia le lista es public e como io ha derecto a mi preferentias, cata uno
ha mi mesme derecto, alteremente io es uno qui rationa in iste maniera:
Comocunque io ha un derecto in plus!
A iste puncto nos cade in le campo del politessa, del normal regulas del bon
viver.
Un facto es describer un proxime viage: isto es un contribution al lista
super toto si on cerca de practicar al melio Interlingua.
Un altere facto es le mesme annuncio quando illo es proponite como un
message que pote apparer de utilitate personal.
Si a isto nos mitte insimul un belle fila de aqui, aquelle, ego, etc. omne
die! Ben, car amicos qui ha iste inclinationes, vos non pote sperar de non
provocar un ver e proprie molestia in le probabile majoritate de illes qui
recipe le messages de iste lista.
Al fin, toto se resolve in un simplice question de politessa.
Necuno pote demandar vos de non usar voste aquelle etc., totevia io e
alteres poterea demandar vos si vos vole respectar le principio que iste
lista se propone. Perque non usa vos vostre preferentia ubicunque vos vole,
con le sol exception de iste lista, per favor?
Isto, car Stan, debe esser le significato que tu debe dar al concise
responsa per Jan. Ille, io, alteres ha le supportation que pote esser
arrivate ultra le limites de un altere specie de politessa, de accordo.
Ma non sape vos que le gente se combatte justo pro iste factos de nihil?

Bon viage Stan, insimul a tu Seniora, e diverte vos e postea conta!

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp