From:
Frank Pfaff <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Mon, 3 Mar 1997 20:53:35 -0500
Stan Mulaik wrote:
Stan scribeva:

> Esque isto esseva le thema de un cinema io ha vidite, de un gruppo de
> nazis post le guerra mundial qui habeva clonos de Adolph Hitler levate
> per varie families circa le mundo.

Le titulo de ille film es "The Boys from Brazil" (Le Pueros ex Brasil).
In le film nazis escappate a Brasil usava un specimen del sanguine de
Adolph Hitler pro acquirer su material genetic e lo transplantar in
clonos (?).  Le pueros era post lor nascentia adoptate per familias in
multe paises.  Un film multo interessante.  Le que me ha impressionate
era le tractamento del pueros al fin del historia quando le
conspiration era discoperite e vincite. Le pueros non era
demonisate (demon).  On comprehendeva que illes era vermente solmente
parve pueros sin proprie culpa.  E, per extension, on poteva
pensar que le culpabilitate de A.H. ipse non veniva ex su material
genetic, sed ex su proprie voluntate e decisiones.

-- frank