From:
Date:
Tue, 8 May 2001 06:03:39 +0200
STAN MULAIK wrote:

> Io es felice de vider tante gentes a interlng!
>
> Io va contar de mi visito al museuo pro Coca-Cola in Atlanta.
>
> Le previe venerdi, io e mi sposa decideva a usar un post meridie libere
> pro visitar pro le prime vice, "The World of Coca Cola" (Le Mundo de
> Coca-Cola" in Atlanta.  (Nos habita un suburbo de Atlanta, Marietta, que
> es circa 34 km del districto central de Atlanta, ubi es locate le museo
> de Coca-Cola.)  Assi post lunch nos conduceva nostre automobile al autostrata
> que va al centro de Atlanta.  (Mi position como un professor a Georgia Tech
> [...]

In le comenciamento del 20-e seculo il era multo popular facer varie biberages
sanificante, forsan salubre, in tote le mundo. Le recepto del Pembroke era un
extra-successose exemplo de isto. Illo monstra ante toto lo que on pote facer per
reclama. Le russe kvas o nostre Biberage de Natal e Biberage Paschal es assi
refrescante ma divulgate per un plus mal reclama. Svedia es in factu un del pauc
paises ubi le consumption de Coca Cola diminue durante natal e pascha.

Cellus