From:
Steinar Midtskogen <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 8 Jan 1998 15:14:01 +0100

> Salute, hodie se actualisava un cosa del qual io habeva audite antea, sed
> sin dedicar troppo de interesse. On parlava del idioma pidgin que on parla
> in le Svalbard al nord de Norvegia. Iste lingua dunque se appella
> _russenorsk_ = russonorvegese o norvegorusse. On dava exemplos del
> pronomines personal (e forsan etiam possessivos) que era:
> io  - moja
> tu - tvoja
> isto era le sol exemplos. Esque alcun de vos sape plus in re isto e ubi
> pote on cercar information in re isto?

Russenorsk non es un lingua de Svalbard, sed del litore de Finnmark (e
Troms) in Norvegia septentrional.  Le norvegianos e le russos ha
longemente commerciate, e isto es le origine del lingua.  Nunc io
crede que plure russos que norvegianos offere su mercantias in le
altere pais, proque le economia norvegian es plus forte.  Le estate
passato io non era longe in le porto de Tromsø ante que un russo me
approcheva; io non sape russe, ma il non era difficile comprender que
illo diceva; illo habeva multe vodka que illo voleva vender a bon
mercato...

Io non ha audite russenorsk esser un lingua multo usate inter le urbes
norvegiane e russe de Svalbard.

Litteratura:

Russenorsk: et pidginspråk i Norge / Ingvild Broch, Ernst Håkon Jahr. - 2. utg.
Forfatter: Broch, Ingvild
Trykt: Oslo : Novus, 1984.
Sidetall: 166 s. : ill.
I serie: (Tromsø-studier i språkvitenskap ; 3)
ISBN: 82-7099-091-4

Russenorsk revisited / Siri Sverdrup Lunden.
Forfatter: Lunden, Siri Sverdrup
Trykt: Oslo : Universitetet i Oslo, Slavisk-baltisk institutt, 1978.
Sidetall: 29 s. : kart.
I serie:(Meddelelser / Universitetet i Oslo, Slavisk-baltisk institutt ; nr 15)
ISBN: 82-90250-03-7

--
Steinar