From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 29 Nov 1998 12:58:18 +0100
Car amicos,

Io crede que Simona e Florin in Romania tosto va adder information in iste
pagina. Illes nunc prepara nostre proxime conferentia mundial e ha bon contacto
con un gruppa que es occupate con consilio practic de isto.

Amicalmente

Jan

--
Jan Årmann/Jan Armann
Generalsgatan 12 E; S-903 36 UMEÅ/UMEA, Sverige (Sweden)
[log in to unmask]; [log in to unmask];
[log in to unmask]; [log in to unmask]
ICQ - UIN nr:785745;
http://www.algonet.se/~armann