Date:
Sun, 4 May 2003 12:07:04 -0500
On Sat, 3 May 2003 14:52:04 -0700, Harleigh Kyson Jr. <[log in to unmask]>
wrote:

>Io sape que Toma Macovei preparava (ha preparate?) un
>dictionario interlingua > interlingua e que on
>preparava su manuscripto pro publication.  Esque on
>continua iste projecto?  Esque su dictionario tosto
>essera preste pro publication?
G: unfortunamente le manuscripto, de 1000 paginas A4 in un scriptura multo
dense (e impossibile de convertir automaticamente con OCR, a cauza del
qualitate del scriptura machinal) se trova in mi casa in astepta de un
financiator. Le labor de colliger le texto in computator (pro facer un
publication electronic) es troppo grande pro le possibilitate limitate in
nostre movimento (il ha anque altere aspectos, como le securitate del
manuscripto que es multo fragai, que face le labor sensibile).

Io crede que le unic solution es de appelar un gruppo proffesional pro
facer iste labor. In un pays non costose pro on deberea pagar circa 1200$
(information de anno 2000).

Personalmente io es multo triste e me sente in colpa pro non poteva lancear
le Enciclopedia.

George