From:
KOVACS Peter <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 29 Sep 2005 18:30:58 +0200
Car membros del lista!

Le novicio argentin de interlingua (apprendente le lingua desde solmente un mense) Javier Ignacio Sambrano mentionate per Jasef Harb ha solmente 17 annos, ma ille es multo enthusiastic. Ille creava un nove gruppo al MSN in interlingua:

http://groups.msn.com/InterlinguistasCatholic .

Ille me demandava informar vos super isto in iste lista INTERLNG (proque ille es ancora incerte in se mesme a scriber in interlingua hic).

Ille nos informa, que catholicos e non-catholicos es equalmente benvenite (assi anque io, qui es ex-catholico, ma anque ex-adventista - totevia un credente anque de plus).

Le pagina initial es imposante (con un imagine de Christo), le textos initial esseva corrigite per me:

Isto es le prime gruppo pro interlinguistas catholic, que vole parlar con altere interlinguistas ubi illes pote apprender, inseniar et adjutar le unes le alteres. Le idea es que tote le nos pote adjutar nos a diffunder le lingua inter le gentes.<<

Me non succedeva entrar in le gruppo (alicun passaporto NET es besoniate, ma quando io tippava mi contrasigno e pseudonymo usate in MSN /Messenger/, io esseva dirigite totevia a un pagina, ubi io haberea debite publicar mi datos personal, probabilemente pro haber un nove passaport NET, lo que io non besonia, nam io ja ha un, supponibilemente...), io cognosce solmente le gruppos de Yahoo. Ma vos pote probar isto.

Le ultime nova super (e de) ille es, que ille ha tres amicos (anque argentinos, probabilemente del mesme etate), le quales vole apprender interlingua.

Io vos/nos demanda, como a adjutar les? Le informationes hispanophone (sur le sito argentin) non es sufficiente pro Javier Ignacio, ille vole apprender plus. Mesmo illes voleva scriber un poema in interlingua...! :))

Péter Kovács

=====================================================Pro disabonar te del lista, invia un message a
[log in to unmask] con le texto:

  UNSUBSCRIBE INTERLNG