From:
Date:
Mon, 6 Aug 2001 19:37:54 +0200
Mario Malaguti wrote:

> Altere tempores! Altere costumes!
> Ora nihil es cambiate pro un normal persona, le medios es minus vistose
> (ostentatiose), totevia le substantia non es cambiate e si on exprime su
> opiniones, il es multo probabile que on veni considerate un heretico, con un
> altere tractamento aparente, plus human.
> Isto es simplicemente false, nihil es cambiate de un tempore.
> Pro isto es meraviliose exprimer le proprie opiniones.
> Tu resta sempre un heretico, ma le persecution es minus de natura physic e
> in un certe modo plus supportabile.
> [...]

Sin dubita. Ego habeva le - forsan heretic - pensata que "imagina, quanto de
texto un exemplo del uso de un parola pote facer!"

On pote gauder se que on non vive in le tempores de un Paracelsus o un Giordano
Bruno.

Ci in Uppland il habeva un agricola qui era un ver heretico. Ille manteneva que
le Ultime Repasto es un exemplo de cannibalismo! Post longe probas de
persuasion, primo verbal, postea corporal (per tortura) ille "renunciava" su
heresia, sed solmente duo septimanas. Postea ille non plus poteva disciplinar
su lingua, e iste secunde vice le exito poteva esser solo un, le morte!

Le nomine de iste agricola es Botulf (on pote scriber le nomine per v in vice
de f si on vole).

Cellus