From:
Date:
Sat, 11 Nov 2000 16:20:42 +0100
Al 06.45 11/11/00 +0000, Horacio Martinez de Argentina ha scribite:
>Nihil il serea melior e plus revificante pro nostre democratia (e le tue
(USA
Jonathan Julius Dobkin)) que le surgentia de un tertie fortia politic con
possibilitates de cambiar alco.

>Democratica e criticamente.
>
>Horacio

Al 12.53 11/11/00 +0000, Kjell Rehnström de Svedia ha scribite:
>Lassa nos supponer que in un pais il appare un partito qui labora pro le
introduction de interlingua in omne relationes international, como pro
exemplo
el Union Europee. Tunc, que occurre?
> . . . . . . .
>Et assi finiva le multo promettente fabula del partito neodemocratic!
>
>Cellus un cive observator

--------------------
Car Horacio, Amicas e Amicos,
heri vespera io participava, pro le prime vice, a un incontro organisate per
Alberto Pero, un italian active in le Movimento international Umanista (MH).
Nos in interlingua deberea scriber Humanista. E le movimento se appella
Movimiento Humanista.
Vide al pagina: http://www.movimentoumanista.it
Alberto veniva appositemente a Treviso de Milan, circa 280 kilometros de
distantia, e in plus ille veniva a su proprie expensas, pro incontrar nos,
solmente altere sex personas.
Le thema qual era illo? Un presentation del Movimento que pote synthetisar se
in iste expression: "Le esser human antea de toto".
Io ha subito appreciate iste expression e anque un secunde: "Ok! Io te
adjuta,
ma que face tu pro le alteres?"
Un breve presentation ab le sito del Movimento :
-----
Propuesta
La actividad central del Movimiento en este momento es difundir sus ideas y
propuestas por todos los medios posibles, para impulsar la creacio'n de
grupos
humanistas en todos los campos hasta convertirse en una fuerza social capaz
de
influir en el desarrollo de los acontecimientos.
Esto sera' posible si podemos llegar a organizarnos varios cientos de miles
de
personas, constructores a favor del ser humano, dispuestos a producir los
cambios personales y sociales necesarios para una nueva etapa histo'rica.
-----
Illo que me placeva, inter altere themas, il era le apprender que le
movimento
al fin del annos 60 (1960) habeva pro fundator un argentino, nominate Silo, e
in realitate Mario Rodri'guez Cobos. Ille es un pensator e scriptor
latino-american.
Io ha habite un bon impression heri vespera del activitate de voluntariato de
Alberto Pero e io pensa de approfundar le cognoscentia del MH.
Tu Horacio qui vive in Argentina, per favor, que pote tu dicer nos re iste
movimento e re su fundator?
Le movimento dicerea que es io homine que, intertanto, debe producer in me
mesme le conditiones de esser un cive de un pais in le qual totos pote gauder
de melior conditiones de vita.
Le vita meliora si io vole meliorar e si io produce in me mesme un quotidiam
melioramento personal.
Il pare un profession de fide.
Isto in conformation al Declaration Universal del Derectos Human, que pro le
texto in interlingua, on pote consultar le pagina:
http://www.unhchr.ch/udhr/lang/1119.htm
Io ha trovate in iste simplicitate de rationar, le synthese de mi modo de
rationar. Le mesme que io plus vice ha exprimite anque in iste lista Interlng
(1). Es io, e solmente io, le artefice de mi vita e de illo del alteres, de
consequentia!
Le haber apprendite que in le Argentina, contemporaneemente a mi evolution
personal (io nasceva in le 1940), Silo maturava e diffundeva ideas assi
proxime
al mie, me dava un intime satisfaction.
Io trova que le mesme interlingua es un medio pro realisar un melior vita,
perque illo exprime le possibilitate de superar le barrieras linguistic. Iste
matino al 7 hora, pro le medio de MediaRing (3) io recipeva un connection a
voce con un certe Maria Antonietta qui me clamava del Costa Rica. Illa
nasceva
in Italia. Nos ha iste medios a nostre disposition sempre plus in modo
gratuite
e possibile e, illo que io constata, es le facto que poc personas sape, o
vole,
utilisar iste medios. E io non ha scribite que illes "pote" de proposito. Ma
como? Recipe io un connection de San Jose' de Costa Rica e io non recipe un
sol
connection de parte de vos altere membros de iste lista?
Naturalmente! Le esser disponibile pro meliorar le medios que le homine ha
a su
disposition pro sentir se cive del mundo e homine libre, es un facto que
necessita de un parve initiativa personal.
Como pro Alberto Pero venir a Treviso a su expensas.
Es isto illo que manca in le personas. Ma al personas in general non manca le
necessitate de lamentar se perque le proprie Pais es isto, es illo, es un
cosa,
es un altere cosa . . .
Ma tu, homine qui protesta, qui es tu? Que face tu in ultra a protestar?
Mario Malaguti
Piazza della Vittoria, 16
31100 - Treviso (Italia)
Studio de pictura e informatica:
Strada Bibano, 9
tel. pro normal connection a voce: habitation +39 (0)422 411 073 studio +39
(0)422 420 790
tel. dedicate a MediaRing (connection a voce de PC a PC):
1 - habitation: +39 (0)422 559 063 nickname mariofranco,
mailto:[log in to unmask]
2 - studio: +39 (0)422 426 238 nickname oncleab, mailto:[log in to unmask]
3 - studio: +39 (0)422 422 667 nickname OncleMario,
mailto:[log in to unmask]
----------
(1) Adresse del lista Interlng:
http://maelstrom.stjohns.edu/archives/interlng.html
(2) Adresse del sito del Union Mundial pro Interlingua (UMI):
http://www.interlingua.com
(3) Pro discargar gratuitemente le software de MediaRing le "Voice Chat from
Mediaring. Talk live through the internet", vade al pagina:
http://www.mediaring.com
e pro discoperir quando io es connectite con mi nicknames como supra, vade al
pagina:
http://talkzone.mediaring.com/ e face iste successive selectiones: Continue,
Country, Select a Country, Italy.