From:
Date:
Sun, 12 Mar 2000 19:25:01 +0000
Car Amicas e Amicos,

Le grande pardono. Hodie, in le die del solemne pardono rogate per le Papa
pro tote le catholicos, iste matino me sonava al porta duo juvene sposos,
fratres de fide de nostre Jay.
- Io vos regratia, amicos, ma mi Papa justo hodie ha anque rogate pardono a
totos! Como vos vide ora io face le mason.

Un nove colosso mundial? Le medias hodie dava pro imminente le accordo
inter le FIAT e le GM (Fabrica Italian Automobiles de Torino e General
Motors Corporation).
Isto non es un nova del toto nove.
Anque isto serea un colosso mundial, plus que Volvo e Scania.
Pare que le Ferrari (que es Fiat) non entrara in iste accordo, como le
sector del autovehiculos industrial, typo Scania.

Tabacco da naso. Le tabaco de naso. Io lo usava quando io initiava a fumar,
forsan in le 1954 (pro dar me un comportamento!), ma anque in le 1978, como
remedio formidabile contra le rheuma.
Un tabaccata, i-a tabacata?, es le olfacer tabaco o un dose pro olfacer.
Io ha un tabachiera de argento.
In le 1959 io rememora un catastrophic inebriatura con un cigarro
"Toscanello".
Quanto mal!

Fresco. Io ha prendite contacto per e-posta con le duo artistas hollandese
qui a partir del 23 de martio sera con me a Quero. Ora io passava in mi
"studio" pro humectar mi arriccio. Como render arriccio in interlingua?
Forsan exalbation de fundo o de base ubi io traciara le sinopia e postea
facera le carton.
Stan, heri e iste matino io faceva le mason!
(Non le francmason! The freemason, solmente le murator.)

Ciao,

Mario

Mario Malaguti
mailto:[log in to unmask]
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
Interlingua, scriber le proprie adresse de e-mail e postea cliccar le Join
List button.