From:
Date:
Sun, 4 Apr 2004 08:32:48 +0200
2004-04-04 kl. 08.28 skrev jo:

> forsan le professor emerite Erikssson ha le pulvere de serration in le
> cerebro o forsan ille habeva un lesion cerebral a causa del intensive
> studio del economia.
>
> Si Jesus esseva resussitate del morte perque haberea ille pavor de
> cader
> de nove in le manos del judeos o romanos?

Hmm, si un persona ha escappate de un tal cosa un vice il es satis
logic, al minus a me, que il proba non cader in le mesme predicamento
un altere vice.

Le ideas que Jesus haberea predicate in India e le ancian Persia sembla
esser un cosa del Nove era (New Age) e ego lo mermente percipe como un
idea interessante, viste que ego personalmente dubita  que ille del
toto existeva.

Le ex-professor Eriksson non es le prime qui ha scribite in re isto. Il
me pare qua anque alcun personas del Statos Unite ha expressate simile
pensatas.

Kjell R